Jag är gnällig när jag har så här tråkigt :(

Ja de här måste ju ha varit den tråkigaste lördagen på länge!

Först fick jag inte sova så länge jag ville i morse! Mamma komme ju å väckte mig. Jag har inte haft någon att vara med på hela hela dagen/kvällen och inget att göra. Spotify har inte funkat så jag har inte haft någon musik att lyssna på förns nu.

En rolig sak de var ju att Sören, Maria och Sejne komme hit och åt middag med oss. Vi åt som sagt tacos. Jätte gott. Efter de spelade jag, mamma, Sören och Maria kort, Hollywood. Sören vann och jag komme tvåa. De for hem där kring åtta tiden. Sejne måste ju sova :P Så efter de har jag legat i sängen och sett på "Mysteriet på Greveholm". Så nu har jag inga avsnitt kvar på de att se...

Vad ska jag göra nu?

Kommentarer
Postat av: Jeeennyy^^

Hur underbart är inte mysteriet på greveholm då?! ;D

2010-02-21 @ 03:00:04
URL: http://jeeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0