Frukost?

Jag är hungrig! Vilket jag inte brukar vara på morgonen. Konstigt.
Ska tvinga Nina att fixa frukost snart, vi får inte sega oss så att Nina kommer försent! För min del blir de att fara till skolan och leta en dator och skriva lite på mitt projekt lite. De kommer nog gå bra. Jag är ju ganska duktig när jag väl vill ;)

Vi ska till campus idag och se om vi blir intresserade av att plugga vidare efter sommaren. Vilket jag redan nu vet att jag inte kommer att vara. Så vi slutar nog ganska så tidigt idag. Ska då gå tillbaka till Nina och packa mina saker. Ska åka med Nina å Mats till hamn igen. De ska äta middag hos farmor och sedan ska jag och Nina fara och simma.

PussKlaam xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0