Fredag 12/2 -10

Hejsan!

De blev inget skrivet i morse, var för trött för att starta datorn. De blev en tidig morgon vilket kändes jätte jobbigt och konstigt. Men eftersom att jag är duktig klarade jag av att stiga upp tidigt.

I morse hade vi nationella i engelska. Tror de gick bra men jag är inte säker på de. De brukar inte gå så bra för mig på engelska saker men jag gav de ett försök iallafall.

Jag ska snart packa ner datorn och börja gå till pappa. Ska äta middag där idag. Sen ska jag och pappa plugga lite körkortsteori tillsammans. De kanske är bra att jag kommer igång någon gång........

Ikväll ska jag hem till Emma i klassen och se film. De kommer att vara Emma och hennes kille Jonny, Sandra och kanske Wille, Nina och jag :) De kommer nog att bli roligt. Mamma ska köra oss dit och pappa ska hämta oss så allt är ordnat.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0