Fortfarande trött i kroppen

Vad har hänt idag?

Ja jag var ju först på skolan, där gjorde jag inte mycke. Var som trött och slut och lite less. Satt och pratade och skrev lite och klottrade. Åt sedan lunch med Sandra, Nina, Eva och Emma innan vi tog bussen in till stan. Och inne i stan väntade arbetet.

I början på dagen skulle jag och en till praktikant leta fram vilka böcker som skulle vara med på bokrean och sedan prismärka om dem. De gick bra i början men sedan blev man som blind när man skulle leta upp böckerna. Men jag fick lite hjälp av en som jobbade där att hitta en del böcker som igentligen stod framför näsan på mig xD
Nu när jag tänker efter tog de nästan hela dagen. Skulle sedan köra ner böckerna till nedervåningen där rean ska vara. Men vagnen böckerna var på var helt omöjlig att köra! Fick hämta Simon som fick köra ner den.

De dåliga med dagen var att jag fick näsblod. Inte roligt alls. Har inte haft de på en evighet så jag blev som lite paff. Blir så yr av de :S Hoppas de bara var en engångssak.

Komme nyss hem från simningen. Har haft de jätte roligt!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0