Fest ikväll :P

Har nu varit hemma från skolan ett tag.

Nationella var inte så roligt men de är nu gjort. Blev klar ganska så tidigt men man var tvungen att sitta minnst en och en halv timme. Så jag ritade lite xD Men lämnade allt på skolan.

Igentligen borde jag börja göra mig klar för kvällen men jag orkar inte. De kommer att blir så som de brukar. Jag får stressa i slutet.
* Måla naglarna
* Duscha
* Smörja in benen
* Packa väskan
* Hämta ut pengar

Ja de är de som jag ska göra innan mamma kommer hem vid kvart över fem tiden. Någonting säger mig att jag inte kommer att vara klar innan dess. Men då får jag ta de då. Känner mig så trött och slut. Vill bara ligga i soffan ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0