Bakis utan alkohol?

Jag tror jag är bakis. Känner mig jätte jätte jätte trött och mitt huvud vill inte riktigt hänga med. Men om man är uppe till tre tiden får man nog skylla sig själv. Iallafall lite.

Jag och Nina ska nu äta frukost. Nina ska vara duktig och göra fattiga riddare. Jag nöjer mig med bara rostat bröd. Man kan inte förstöra brödet ännu mer som Nina gör ;)

Vi ska ta en tur ner till Skelleftehamn. Nina hade några ärenden där. Sedan bär de av till stan igen. Mamma ska hämta mig här efter hennes personalmöte som slutar kring halv fyra.

Mina planer för ikväll är ganska så enkla. Plugga till körkortet. Har fått en ny motivation till att ta de. Så jag kanske klarasr de nu. Vi får se. Jag hatar att plugga. Bör också plugga till näthandeln som är på torsdag. Önska mig lycka till!!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0