Änteligen

Blogg.se har varit konstigt för mig hela dagen, har inte kunnat skriva nått alls.

Hade ju sovmorgon idag vilket var jätte skönt. Eftersom att jag redan var så trött igår kväll när jag komme hem var de inga problem alls att somna kan jag lova er :P Och jag sov bra som bara den :P De gillas. Tror de var länge sen jag var så trött och slut. Men de är skönt att få vila upp sig.

Idag på skolan har jag gjort helt klart en uppgift. De var planeringen för min webbutik. Är inte helt nöjd men. Om jag hade de där pengarna och om allt gick som jag ville skulle jag lätt starta de där företaget kan jag ju säga er! De var en lön på 10 000 i månaden och en vinst på 28 000 tror jag. Inte helt fel. Synd att de där bara är en kladd. Började skriva några frågor till min APU-plats men jag komme bara på 6-8 stycken. Inte bra Elin.

Den här veckan är sista veckan på 9 veckor som jag är på skolan. Eller jag kommer att vara 2,5 timme på skolan varje måndag och tisdag. All annan tid kommer jag att vara på Åhléns. Jag hoppas de kommer att bli en bra period. Förra året var jag också där. De var både roligt och jobbigt så jag hoppas de blir lika dant den här terminen.

Ligger just nu nerbäddad i min säng. Jag fryser jätte mycke så jag har mitt duntäcke på mig + en tjocktröja men jag blir aldrig varm igen. Vet precis vad jag skulle vilja ha nu ;)



PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0