Fest en fredag!

Här kommer lite bilder från igår!
Vi var ju ute på krogen för att fira Mia. Hon har ju äntligen blivit
18 år! Vi hade de jätte roligt, eller iallafall jag ;)

Vi började med att förfesta hemma hos Mia.



Magda hade redan fått i sig lite för mycke ;)



Snygga Lina!



Jossan mitt i en mening :P



Emelie i sitt fina hår! (Vill du byta? :])



Min sexiga Nina!



Vår nya 18-åring!!



Sen har vi snygga jag ;) Plattat hår och allt, inte illa!

Här nere kommer bussturen i bilder, alla inte så fagra!























När bussresan tog slut delade vi på oss, endel kissade och endel gick och tog ut
pengar. Det blev ganska så kallt om rumpan när man kissade ute!!

Nu kommer det bilder från Olles!












Bandet bjöd på öl, jag gillar de!!



Bandet som spelade!
En snygg gitarrist, dålig bild dock...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0