Vattengympa ikväll.

Hejhej!

Sitter hemma hos mamma nu. Var ju på tjejkväll igår. Det var jätte roligt att vara bara tjejerna! Vi flummade oss som vanligt och spelade spel. Jag å Nina vann ;) Hehehe. Vi pratade också en hel del. Älskar att prata med mina tjejer. Vi for hem vid ett tiden tror jag, stackars Lina som skulle upp typ halv sex idag :S Själv steg jag upp vid tolv tiden tror jag. Sovde ju hos Nina.

När vi komme hem till Nina såg vi en film och sedan somnade vi. Nina snarkade som vanligt. Jag slog henne lite så att hon skulle sluta. Vilket hon gjorde också ;)

Jag har gått med mamma på stan idag och kollat lite efter studentkläder. Har inte hittat nått!!! De är typ för mycke färg på allt! Blir galen. Hittade en jätte fin svart klänning. Men då är den ju svart :S

Ikväll blir det vattengympa. Prövade en baddräckt idag. Men den var så urringad att jag tror inte att mina bröst skulle stanna i den. Jag har som tänkt ha den på vattengympan, vilket inte går om brösten ploppar ut hela tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0