Sista lediga dagen innan skolan å apun börjar om

Hejhej på er!

Jag var dum igår och satt uppe till klockan fyra. Det här är ju dagen före skolan börjar om. Då är det inte så smart att vara vaken hela natten :S Så jag få skylla mig själv :P

Igår var jag ute och gick en stund med farmor. Trevligt var de. Inte kallt ute heller. Hon bjöd mig sedan på mat, korv, bacon och makaroner. Efter middagen skulle jag vara med Jenny så farmor körde dit mig. Jag hade jätte roligt. Vi pratade, var ute å gick och spelade lite kort. JAg lekte också mycket med hennes katter. Har lite sår på både benen, armen och handen :P

Var som sagt uppe länge igår. Satt vid datorn och pratade med folk. Kollade PetVille som Nina gjort mig beroende av. Men men.

Idag kommer Linnea och Nicke hit. Linnea har ju fått en ny säng som hon inte vet om. Hoppas hon kommer att gilla den :) De kommer hit vid halv fyra. Borde kanske börja göra mig klar :P Typ duscha å klä mig.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0