Nu är det gjort!

Mamma färgade mitt hår ikväll!
Är änteligen svarthårig igen. Har saknat det lite faktist. Hårfärgen jag hade innan går som inte att beskriva. Fult var de iallafall. Lite blonda slingor här å där, lite ljusare brun å sen en utväxt som var mörk brun. Hur allt det blonda har kommit dit vet jag inte, har ju inte blonderat håret på hur länge som hellst. Ett mysterium helt enkelt.

Ligger i sängen och ska plugga lite svenska hade jag tänkt. Medans jag pluggar lyssnar jag bland annat på det HÄR!

I morgon är det valborgs. Vad ska alla hitta på?
Själv ska jag till kåge och festa arslet av mig hade jag tänkt. Har att dricka för två. Men jag kommer INTE att dricka upp allt. Vill ju fortfarande minnas kvällen ju :P

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0