Lördag :P

Hejhej!

Har varit vaken ett tag nu. Men inget vättigt har gjorts. Har ätit lunch och nyss duchat. Ska klä mig hade jag tänkt. Men jag vet inte vad jag ska ha på mig. Det snöar ju ute :S

Hade tänkt gå ner i källaren och hämta mammas cykel och fara ner till ica å köpa nått till ikväll. Men vi får se om jag hinner/orkar. Vill inte vara själv men jag har nog inget val idag :P

Kring fyra-fem tiden kommer Sören, Maria  och Sejne hit. Dem ska äta middag med oss. Tror vi ska göra tacos. Det som är så gott! Linnea har ju fått en ny säng med kojja under som hon längtar efter att få visa för Sejne! :P

PussKram

Kommentarer
Postat av: pinis

Jag vill också ha en koja under sängen! :P så mysigt:)

2010-04-17 @ 18:24:25
URL: http://teenagedirtbags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0