Jag fick sluta tre idag

Det här har varit en tuff dag kan jag lova er.

Jag började ju som sagt klockan åtta idag. Inte alls bra för mig, jag som sover så dåligt på kvällarna. Men jag tycker att det var intressant att få vara med Gun ett tag på morgonen och se hur hon gjorde kassarapporterna. Jag får ju inte göra några men det kan vara bra att veta hur dem just på min praktikplats gör när jag ska skriva min apu-rapport.

Resten av dagen var jag på hemavdelingen. Jag klippte tyg helt själv 3 ggr. Sen fortsatte jag att prismärka till rean. Det gick ganska så bra. Många underlägg som skulle märkas om, tog en lång tid. Men jag blev klar med allt ändå. Vilket är bra.

Efter att jag slutat komme Nina och hämtade mig. Vi gick runt och kollade på en baddräckt. Det blev den som jag kollade på när jag och mamma var på stan. Kanske fixar bilder tills i morgon. Vi får se om jag kommer ihåg det.

Har varit hos farmor och gjort lite teori. Det gick sådär. Ska nog dit på söndag igen. Det blir nog bra!

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0