Fotmasage uppskattas

Känner att all energi jag hade i morse är slut.

Ska snart lägga mig för natten. Det kommer att bli behövligt kan jag lova er. Jobbade till sex idag, vilket jag inte alls är van vid. Men jag tycker ändå att det gick ganska så bra. Har flyttat på alla rullgardiner, det tog en evighet, trodde jag skulle vara klar innan lunch men då hade jag inte ens hunnit ställa in hälften på sin rätta platts. Var tvungen att springa ner på lagret och hämta saker till hyllorna och så typ hela tiden. Mitt minne är inte så bra.

När jag äntligen var klar skulle jag börja plocka fram alla kuddar till rean. Det var några stycken kan jag säga er! Men jag är som nöjd med dagen ändå. Hoppas de jag jobbar med också tycker det!

Jag har sökt vidare idag. Känner mig jätte nervös över det! Men det kommer nog gå bra som alla säger till mig. Får försöka att sluta vara så nervös hela tiden :P

Nu väntar sängen!
Natti Natti
Sov Gott
PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0