Första jobbardagen efter lovet

Fy fan vilken jobbig dag det har varit.

Orkade som inte jobba nått på keramiken. Satt bara och skissade. Måste därför börja i morgon. Vill inte!!! Endel ska få börja med att dreja då också. Tror inte att jag ska göra det. Man får lera typ överallt om man har otur vilket jag kommer att ha och jag orkar inte ta med mig ombyte. Så det får bli nästa vecka.

På praktiken fick jag skrapa hyllor. Sedan fick jag skrapa hyllor. Och så upprepades hela dagen. Pratade med chefen och hon sa att hon skulle göra ett schema åt mig. Nu när det bara är 9 dagar kvar :S Men men. Blir att börja tidigt någon dag och jobba till stängning någon dag. Blir nog bra.

Ska snart lägga mig för att orka upp i morgon!
PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0