Älskar min farmor!

Idag fick jag sluta tidigare.
Det kändes jätte bra, redan klockan två fick jag gå hem.

Farmor ringde just när jag kommit tillbaka från lunchen och frågade om jag ville med henne till solbacken. Men eftersom att jag jobbade så gick inte det. Jag frågade om jag kunde åka med henne hem vilket jag kunde. Vi skulle ringa till varandra när vi var klara. När jag slutade så ringde jag, å ringde, å ringde. Men hon svarade inte. Jag bestämde mig för att ta bussen hem, när jag satt på bussen ringde farmor upp mig. Hon hade råkat lämna telefonen i bilen när hon gick in på en butik. Därför hon inte hörde mig.

Det blev middag nästan direkt jag komme hem. Efter middagen tog jag med mig min syster som var utklädd till påskkärring och gick till farmor. Linnea hade målat en teckning till henne också. Linnea fick ett påskägg och jag fick saft och kaka. Vi satt där och pratade i 2 timmar. Känns så bra att vara hos farmor och få prata med henne, bara vara med henne känns bra. Det känns tryckt.



PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0