Tror aldrig de här kommer att gå över?!

Blev en bra kväll.
Mamma for på föräldramöte så jag blev barnvakt. Tog systeryster med mig upp till farmor. Vi fick fika och så sålde Linnea jultidningar. Allt gick bra. Nina tittade flrbi ett tag. Hade pratat med henne om hennes mamma ville köpa jultidningar av Linnea och hon sa att hon ville titta. Så efter att vi varit hos farmor så gick vi hem till Nina och sålde där med.
Sen gick Linnea tillbaka till farmor och jag och Nina hem till mig för att se film, V för Vendetta!!!
Jätte bra film.
Farmor tog över barnvakterier. Inte för att de är så jobbigt precis. Men Linnea trivs där jätte bra så :P
Farmor är en av de bästa människorna i världen! Älskar henne så himla mycke!


Min älskade farmor!

Den här förkylningan tar döden på mig. Får kräksreflexer hela tiden nu :S
Mår illa och vill bara att allt ska sluta.
Snälla hjälp mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0