Sömn är så skönt

Om jag kunde så skulle jag nog sova bort hela dagen. Men de går inte.
När jag komme hem igår blev jag jätte trött, så jag hade inte problem alls att somna, vilket kändes skönt eftersom att jag haft de nästan hela veckan :S

Men idag så har jag hunnit städa mitt rum, packat väskorna, duschat, klätt mig och ätit frukost.
Har haft en lagom bra tempo. Jag gillar de.

Har inte hört någonting från älsklingen om han överlevde natten igår. Men de hoppas jag han gjorde. Saknar honom ganska så mycke.
De var trevligt att han följde med ut igår. Han hade inte alls planerat de. Samma sak med Johan. Han skulle inte heller med ut men vi for dit och hade "för fest" och tog honom med oss ut sen.
Med andra ord, en helt okej kväll.

Men nu ska jag snart fara till pappa. Vi ska nog ut och övningsköra idag. Behöver öva på att backa och så ska jag träna på att starta i backe.
Ska också träffa Lisa ikväll.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0