Så omotiverad

Är inte alls motiverad till att fara till skolan.
Men jag har ju bara tre lektioner.
* Historia
* Personlilg försäljning
* Projektarbete

Kanska bra dag.
Ska sedan gå in till stan om de inte regnar och pussa på min kille.
Hade de jätte bra igår.

Nog för att Sasse å Johan komme efter ett tag, men jag hann få den tid jag ville ha själv med honom.
Åt som en mus i går.
En macka till frukost, två små potatisar och en biff sen till middag blev de en pizza.
Gissa om min mage höll på att dö?!

Jag gjorde också bort läxan vi hade i personlig försäljning.
De gick ganska bra och ganska så fort.

Bussen jag ska med går 0840.
Så jag bör kanske klä på mig lite?

Nina har ju religion med mig så hon följer också med.
De blir nog bra.

Ha en bra dag!
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0