Planer för morgondagen

I morgon så ska jag först till skolan som vanligt. Känner inte peppen alls, vi har lång dag. Vi går tills tio i fyra :S Vi har också glosor tills i morgon. Har kollat på dem nu ett tag och kan endel av dem!! Hejja mig!

Sen efter skolan blir de att fara till Emanuel. Längtar ganska så mycke ja! Känns som en evighet sen jag träffade honom. Nog för att jag träffade honom igår men de var inte så länge och vi var bland folk hela kvällen. Saknar de där att bara mysa framför tv:n eller nå sånt.

Efter jag varit där så ska jag hem och övningsköra lite. Behöver träna på att backa. Har ju körlketion på tisdag :S Är lite lite lite nervös. Ska ju fara dit själv, men de klarar jag galant!

Om jag hinner så ska jag träffa Lisa också.
Hon ska visa mig en sak som jag tror kommer vara så rolig att jag kommer vika mig av skratt xD

Hur ser eran dag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0