Pigg?

Sitter nu på skolan och har min andra lektion.

De har varit en tung natt. La oss vid tio och somnade efter ett tag och sov till halv två. Sen kunde jag inte somna om förns klockan var mellan fyra och fem. Väckaren ringde sju. Gissa om jag kände mig död?
Men efter ett tag tog vi oss upp och Emanuel började med frukosten medans jag hoppade in i duschen. Behövde inte stressa alls. Vilket skänns skönt.

Första lektionen innebar ju grupparbete. Jag hade tur! Min partner var frisk. Så vi blev mer eller mindre klara idag. Så nu är de bara att ta hem papperen och plugga in informationen som står där på så kommer de här att gå jätte bra.

Har nu projektarbete.
Har skrivit min idéskiss och ska snart skicka in den till läraren. Hoppas bara att de ska godkänna den. Annars har jag ingen aning om vad jag ska göra.

Ha en bra dag!
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0