Om ni inte förstått de

Så är jag redan hemma. Har varit de ett bra tag men har inte orkat att sitta vid datorn. De blev att stanna till lunch idag. Vilket bara var en lektion på morgonen :S
Men jag fick ett läxpapper och ett papper om provet vi har på fredag. Så nu är de bara att börja plugga.
Känner inte peppen.
Pasta carbonara till middag. Gött. Men jag tog två tallrikar mat, skulle ha varit bra med en halv tallrik.
Mamma har börjat baka till kalaset vi ska ha på lördag. Mormor fyller år så vi ska ha kalaset hemma hos oss. De blir nog bra :D

Idag eller ikväll ska jag vara barnvakt. Mamma ska gå på föräldramöte på min systers skola i stan. Så jag och Linnea ska passa på att gå upp till farmor och sälja jultidningar. Ska också lämna tillbaka telefonen jag fick låna av henne. Nu när jag fått tillbaka min egna behöver jag den inte längre :P

Ja vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0