Nu börjar jag bli riktigt trött!

Vad har hänt?!
Jag brukar inte bli trött på kvällarna, jag brukar inte vakna tidigt på helgerna. Men nu är jag trött på kvällen, vaknar oftast före tio på helgen :S
Bläää!!!

Men men. Jag har inte kollat på glosorna än. ´Men lovade gubben att plugga in dem. Så jag ska väll försöka?
De har räknat dem och de var bara 25 ord :P
Så jag överlever nog.

Har varit och träffat Lisa och Nina ikväll.
Trevligt som vanligt att sitta och prata med dem.
Farmor ringde och ville att vi skulle lämna över hennes nykel till Ingela som kanske ska upp dit i morgon och hämta en skåp.
Men innan vi komme till Ingela så sov hon!
Så jag lämnade den bara i brevinkastet ;)

Men nu ska jag plugga lite... hatar de!!!!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0