Kanske ska säga att jag vaknat?

Blev ingen sovmorgon som jag önskade. La mig ju ganska så tidigt. Vid tio tiden var jag så trött så jag somnade. Men jag hade då den oturen att vakna 0740. Tror ni att jag kunde somna om? Svar: Nej. Lite irriterad jag blev. Där vid halv tolv eller nå sånt for jag ut med cykeln och träffade Lisa. Pratade ett tag tog sedan cykeln hem igen. De var då dags för frukost.

Tog mig sedan en dusch och sedan bar de av mot stan. Jag bakom ratten. De gick mindre bra idag. Kände mig stressad. Iallafall for vi till Johan och skulle lämna hans paket. Han fyller år idag. GRATIS!! När jag höll på att parkera bilen komme de en tant gåendes mot bilen. Jag öppnade dörren och då frågade hon om jag visste vart 4:an var. Sa att jag kunde följa henne dit eftersom att jag också skulle dit.
De kom sedan fram till att de var Johans farmor. Jätte gullig tant.

Efter de besöket så for vi till Maxi och handlade. Träffade Anna från B där.
Köpte mast och chips. De blir nog en hemma kväll ikväll. Önskade bara att Lisa och Nina var hemma i hamn så man kunde ta sig en liten promenad. Men båda har rymt till varsin stuga.
Inte snällt alls.

Vad har ni hunnit göra i dag?

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0