Jag har så tråkigt att jag funderar på att lägga mig redan nu?

Hejhej.

Sitter här i min säng och fryser jätte mycke! Men jag får skylla mig själv. Tog inte på mig nog med kläder innan jag for ut med moppen.
Två vändor runt kallholmen, ca 10km.

Idag har jag varit på skolan. De var ganska så skill.
Kändes skönt med en sådan dag.
Hade mitt samtalsledarsak idag, de gick typ bra. Men i morgon så ska jag till vitberget och vara där hela dagen. Känner inte peppen alls. Men men.
Efter de ska jag fara hem till Emanule och äta och umgås. Sen där vid sex tiden har jag körlektion!!!
Ska dit helt själv. Lite nervöst!
Ska också sova hos Emanuel. Har ju sovmorgon på onsdag. :D

Har övningskört med mamma idag. De gick ganska så bra!!!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0