Hur känns de idag?

Idag känns de inte bra alls.
Känner inte pepp på någonting. Ville verkligen inte vara själv ikväll, men planerna ändrades så här sitter jag helt själv i sängen som vanligt på kvällarna.

Så jag har varit på skolan idag. Inget speciellt roligt hände.
De regnade när jag gick in till stan. Gick med Alexandra. Men man hann inte bli så blöt. Vilket var ganska så skönt. Var hos Emanuel ett tag, men tog en tidigare buss hem. Kände mig trött och nere. Så de var lika bra.

När jag satt på bussen så ringde telefonen. De var mamma som ringde.
Lite gullig var hon. Hon berättade att hon nu skulle fara till jobbet. Vilket jag igentligen visste men de var ändå gulligt av henne.

Gjorde nudlar och pilsner korv till middag. Gott...

Efter maten så letade jag upp lite garn och fortsatte på min mössa.
Minns inte vilket år jag började på mössan, men idag så gjorde jag klar den. Man kan se lite lite skillnad på garnen. Men jag bryr mig inte. De är just på ovansidan som de är så man ser de inte så mycke.

Sitter nu och ser på idol från igår....


Kan du inte bara höra av dig till mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0