Hemma i hamn

Saknar att vara hemma ibland.

Sitter nu i min säng. Ganska så skönt. De var lite lite jobbigt att köra moppe hem idag. Kallt och hade för mycke saker med mig hem. Datorn hade jag på axeln och den var jätte jätte tung!!

Har varit och kollat på Ninas och hennes pappas lägenhet i stan.
Den ligger på heeeeeelt fel ställe om du frågar mig, ta inte illa upp Nina men du vet nog varför jag hatar stället. Men när de har rustat upp den lite så kommer den att bli jätte fin :D

Nu idag så ska jag plugga ganska så stort.
Fick ett pluggpapper av Eva. De var jätte jätte snällt! <3
Ska också vara med Nina ikväll och se på idol. De blir nog jätte bra.

Är sugen på chocklad!
Har inte ätit godis på flera veckor!
Saknar de lite. Bara nu när jag har ett sug efter de.




Kolla in den här sidan för att se härliga bilder av Alexander Fyrdahl!
Riktigt snygga bilder om jag får säga de själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0