Hatar de här!!

Jag vill inte vara sjuk. Är så tät i näsan så att allt blir jobbigt. Kan knappt andas så att prata är jätte jobbigt. Att bara gå upp för trappen till lillkåken som kanske max är 5 trappsteg är jobbigt.
Ge mig nässpray?!
Jag kommer inte klara mig utan den.

Sen min hals. Den bara hostar och har släm i sig!
Vad är de här?!
Jag ska inte vara sjuk nu. De är så mycke som händer i skolan så jag kan inte vara borta ju!

Tog mig en kort promenad. Satt sedan ute och läste innan jag gick hem igen.
De var ganska så skönt.
Just nu håller jag på att läsa Shoo len. Den är jätte bra. Helt klart värd att köpa.
 Köp den/ låna den på biblan, bara ni läser den!!!

En annan bok som också är bra, från samma författare, är Shoo bre.

 Köp, låna på biblan, ja vad som hellst bara ni läser den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad handlar böckerna om?

2009-09-13 @ 16:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0