Haft en bra dag?

Sitter nu hemma hos mig i min säng.
Känns ganska så ensamt om jag ska vara ärlig. Skulle lätt kunna stannat his älsklingen i dag me. Men Nina ska ju komma hem i kväll och jag har saknat henne så himla mycke!!! Fattar inte att jag inte har träffat henne sen i torsdags?! Helt sjukt, vi brukar ju träffas minst en gång om dagen :S

Vi hade skolfoto idag. Jag tror de gick bra. Jag såg inte så mycket av kortet när vi var klara.
Jag ska iallafall beställa hem en katalog :D
Haha älskar att sitta och kolla i dem när man just fått dem.

Ikväll när Ninis har kommit hem blir de att ta en promenad. Lisa den fina ska också med ut. Vi ska gå den långa rundan igen. Haha lite kul att jag kallar den för långa rundan xD
Den är inte så lång alls, men den är nog den längsta rundan vi brukar gå tillsammans.

Hur har eran skoldag varit?
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0