Fredag = Helg!!

Jag har typ inga planer alls för ikväll eller i morgon. Ska kanske hem till Emanuel i morgon. Vi får se om jag tar mig till stan. Jag hoppas jag gör de.
Jag och mamma kanske kan övningsköra till stan. De vore som perfekt.
Om jag far dit tror jag att jag sover där. Har saknat att få sova med honom. Nog för att de inte brukar bli så mycke sömn ;) haha xD Vad är de jag skriver?!

Efter skolan idag fick jag åka med Emma in till stan. Hon körde mig ända hem till Emanuel.
Var där ett tag, vi myste och hade de bra. Sedan gick vi in till centrum och gick in på ica. Jag hade fått order av mamma att köpa hem 3 tomater till maten. Sedan hoppade vi på bussen hem till mig. Vi träffade hans mamma på busstationen. Trevlig är hon.

Mamma komme hem där vid kvart över fem. Hon började med maten så jag och Emanuel gick och myste på mitt rum. Sedan åt vi. Har inte blivit så mätt på ett bra tag kan jag lova er.
Jag som inte brukar kunna äta så mycke :S Nog för att de jag tog var två små bitar. Men men.
Följde sedan älsklingen till bussen. Han skulle vara med några kompisar hemma hos han så därför kunde han inte stanna länge. Men jag är bara så glad att han komme hit.

For sedan och träffade Lisa ett tag. Men målen som var på himlen såg inte så roliga ut och Lisa skulle cykla till sin kille i Ursviken. Så de blev en kort träff innan hon tog cykeln och for.
Hoppas hon undkom regnet.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0