Ett tag sen

Ja de känns som att de var evigheter sen jag skrev här, men igentligen är de bara två dagar xD

Ja vad har hänt?
I torsdags kväll for jag hem till Emanuel och sovde över där. Under natten bestämde sig min mage för att väda sig ut och ín. Inte trevligt alls kan jag säga. Jag hatar att spy. De är de värsta som finns.
Somnade om senare och fick faktist sova. Magen lugnade sig enormt.

När väckaren ringde och de blev dags för skolan orkade jag inte.
Kände mig så slut i kroppen att jag knappt orkade stiga upp. Så jag stannade hemma. Somnade om och sov till klockan var kring tio. Ganska så skönt. Sen under den natten utvecklade mig kropp en förkylning.

Lisas kille Robin fyllde ju som sagt år i fredags.
De blev en överraskningsfest för honom på kvällen. Fattar inte alls att jag for dit?! Mådde inte bra alls. Sedan drack jag lite mer än de jag behövde. Drack en halv bacardi grand melón. Jätte gott! Alla som inte smakat den måste göra de.
Men kvällen slutade för mig klockan tolv. Vi var hos Magda som bor brevid mig. Men jag visste inte vart jag skulle gå. Lina fick följa mig till dörren.
De var illa.
Vill inte göra om de alls.

Vaknade då idag med en huvudvärk som heter duga!! Solen lyste i mina ögon och jag mådde illa.
Kände inte någon pepp till att leva då kan jag säga. Vaknade vid sex tiden, men tror jag lyckades somna om till åtta, är inte säker.

Men klockan åtta fick jag ett sms från ONOFF om att min mobil hade kommit tillbaka!!!!! Blev jätte glad och skickade ett sms där jag bad mamma att ringa mig dirrr hon vaknade.
Men klockan blev tio och jag orkade inte vänta. Tyckte då att hon sovit lagom mycke så jag ringde och väckte henne. Hon gick med på att köra mig till ONOFF om jag hjälpte henne att handla. Vilket jag gjorde, men jag var inte till så stor hjälp när vi skulle bära in allt. Har jätte ont i ryggen.

 Min älskade älskling!!!!

Sedan efter middagen körde Camilla mig in till stan. Emanuel fyller 25 idag!
Grattis på honom.
Tog med mig färdigblandad bacardi, ville inte göra om samma sak som igår. Men eftersom att den här förkylningen dödar mig så stod jag mest ute på balkongen för att få någon luft. Min näsa är tät och den gillar bara kall luft.
Så därför funderar jag på att gå till mamma nu och sno nässprayen!!!!

Hur har eran dag varit?

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0