De gick bra

Klarade mig ganska så bra hela vägen till ica och hela vägen hem.
Känner mig glad. Körskolans bilar gillar jag inte alls. Men mammas bil gick extremt bra att köra :P Jag kanske får mig ett körkort senare ändå :P

Köpte chips och dipp!!!!
Blir nog gött. Om jag orkar äta dem alls, har ont i magen nu efter middagen :S

Sitter och väntar på att Nina ska komma hem. Ska se film hos henne. De blir nog bra.



Kommer du ihåg när jag sa att jag ville göra någonting till dig? Sa att jag hade så mycke energi och ville pyssla på. Men anlednignen var att du skulle komma ihåg mig. Jag började virka i svart. Tänkte göra en mössa. Blev klar med den igår. Och nu är jag glad att du inte ska få den!
Den är min och den säger inget om dig alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0