Bra dag/kväll

Idag på skolan så har de varit en helt okej dag. Nog för att vi hade prov å så men de gick nog bra. Gjorde också en uppgift om löner med Sandras hjälp. Fick med andra ord sluta ganska så mycke tidigare.

Tog en promenad hem till Sandra och spelade lite wii. Jätte roligt ju!!
Spelade sedan också lite skpio(?) innan vi gick in till stan och träffade Lisa. De blev en lunch på subway. Alltid lika gött.
Efter de gick vi till bion. Har varit jätte pepp på att se den filmen (flickan som lekte med elden). Fick sitta breve min gamla rektor. Kändes inte bra alls kan jag säga.
Men filmen var jätte bra!!!!
Jag och lisa missade bussen hem med typ 4 minuter :S Mindre tråkigt. Men men. Vi behövde bara vänta ca 50 min på nästa xD

Väl hemma så har jag sett idol.
De är de ända. Tror jag ska lägga min nu, de är ju en dag i morgon också. Eller?
Vad händer ihelgen?
Jag har inga planer alls!

Sov gott
Natti Natti
Hörs i morgon
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0