Blev som jag trodde

Jag for till skolan på morgonen och hämtade mina böcker. Hann prata lite med Sandra också sen tog jag bussen in till stan och gick hem till Emanuel ett tag.
La mig för att sova i 2-3 timmar. Ganska så skönt. Tog sedan bussen hem. Satt och läste hela vägen hem. Håller ju på med Shoo len. Är inte riktigt klar, har kanske en tredje del kvar att läsa.

När jag komme hem köpte jag lite mat, åt den framför tv:n. Såg på ett förlostningsprogram.
Jag borde inte så se sådant!!!
Blir så barnkär!!
Vill ha egna nyss nästan ;)

Mamma komme hem just efter två från jobbet. Vi satt och pratade lite. Mysigt.
Sen efter middagen hade jag de så tråkigt att jag var tvungen att voffla håret!!!
Saknar mina lockar och de är är de närmsta jag kan komma på egen hand.
De kanske kommer upp en bild sen, vi får se.

Försker få med min Nina ut men hon verkar inte så pepp... Men jag är pepp?!
Komigen nu Nina!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0