Är man duktig så är man

Gissa vem som försov sig idag? Jo jag!!
Fan säger jag bara.
Jag drömde att min väckare ringde, jag stängde av den för den stod på 1600 å då skulle jag inte upp. Men de var i verkligheten som den ringde. Så 0703 vaknade jag och kände lite lite lite lite panik. Men duktig som man är hann jag göra mig klar och fara till skolan.
Men jag är ganska så trött.

Nu ska jag sitta och göra en uppgift om pedagoger som vi påbörjade förra veckan och jag är långt ifrån klar och de här är typ sista gången :S
Men men, får ta hem och jobba. Vilket aldrig kommer hända :S
Hatar att jag inte kan plugga.

Hoppas ni andra har haft en bättre start på dagen än vad jag har haft.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0