80+?

Jag tror jag har blivit gammal. Jag är trött hela hela hela hela tiden.
Spelar ingen roll om jag sover eller inte, jag är trött ändå.

Idag har jag varit ute och kört med mamma. De gick jätte jätte bra tycker jag.
Jag har också träffat Nina. De känns som en evighet sen.

Jag bör plugga. Har läxförhör i morgon. I religion.
Tycker de är såååååå slöseri med tid. Jag kan verkligen inte koncentrera mig eller ta åt mig av de som tas upp under lektionen. Jag tror inte på någon gud. Jag tycker att religion är skit. Men jag dömmer ingen som tror på gud eller har sin religion. De är upp till var och en. Men jag tycker inte alls att ämnet ska vara oligatoriskt i skolan!

Ja nu har jag tömt mig på lite lite lite ilska.
Ska plugga nu sen sova.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0