Regn :S

Ja de regnar för fulla muggar just nu här i Skelleftehamn.
Inte så trevligt alls. Men de är tur att man har paraply ;)

Igår hade jag och Emannuel varit tillsammans i 3 månader.
Vi gjorde inget speciellt. Vi umgicks och hade de mysigt. Typ en helt perfekt dag om man frågar mig. Johan åt med oss efter ett tag dök bente upp.
Trevligt.
Vi såg lite serier och Emanuel somnade i sängen.
Han pratar i sömnen xD
Gulligt <3

Sitter iallfall nu å gör inget. Ska vänta på bussen.

Det blir religion när jag kommer till skolan. Känner inte peppen på att sitta å läsa ur bibeln. Men jag tror vi ska läsa ur barnbibeln idag + att hon pratade om att se någon film.
Jag vill se filmen. Har sett den förr å den är ganska så bra.

Borsta tänderna, rolla lite, ta på mig sockar och en tröja, sen är jag redo ;)

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0