Lugn helg

Har tagit de lugnt hela helgen. Ganska så skönt .

For till Emanuel i fredags och var där ett tag men de skulle sedan ut på krogen och jag kände mig inte sugen. Så jag for till Sandra. De var trevligt.
Vi pratade och bara umgicks. De körde sedan hem mig, hade missat sista bussen.
Somnade typ direkt jag komme hem. Skönt med sömn.

I går var jag på kalas. Min kusin Isak fyllde fyra år.
Av mig, Linnea och Niklas fick han ett memori och några glaskulor.
Han fick bland annat en cykel, en cykelhjälm, sterio, bilbana.
Tror han var ganska så nöjd. De var trevligt att fara dit.
Vi for dit med Farmor.

När vi komme hem böjade vimed maten. De skulle serveras tacos.
Emanuel komme hit och åt med oss. Öl till maten. Inte min favorit dricka precis men...
Sen efter maten komme Sören, Maria och Sejne hit.
Maria permanentade mitt hår!!!!!!
Ni ska bara veta hur härligt de känns!!!
De kanske kommer upp en bild på de om några dagar. De ser inte så där jätte bra ut förns man får tvätta de med schampoo å balsam.
Efter de komme Nina. Vi var ute ett tag tills vi var som isbitar, sen gick vi hem.
Jag hade extremt tråkigt resten av kvällen.
Somnade med datorn i knät i sängen :S

Vaknasde idag av att de regnade.
Lite mysigt men jag gillar de ändå inte.

Idag ska jag till pappa å fortsätta att måla, blir nog att sova hos mamma minst en natt till. De blir nog bra.
Nej jag vet inte vad jag mer ska säga...

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0