Jag vet inte

Idag känns väll inte som den bästa dagen precis. Ganska så tråkigt.

Dagen började med att Nina inte skulle med till skolan, jag fick åka dit själv men jag träffade Lisa på bussen. Vilket var trevligt. Satt och pratade med henne när vi komme fram till stan. Vi var tvugna att vänta i typ en halv timme på våra bussar. Men med bra sällskap går allt bra :P

På skolan hände de inte så mycket. Vi fick religionsläxa, vilket inte är ovanligt. Vi fick också sluta några minuter tidigare på hela dagen :P
Jag gick in till stan. De var inte alls så kallt som jag trodde att de skulle vara. Eller de kändes inte så kallt men mina ben var som isbitar när jag komme hem till Emanuel.

Vi gick till frälsningsarmens cafe och pratade med hans mamma. Vi stannade inte så länge eftersom att vi komme en halvtimme innan de stängde. Efter de besökte vi ica för att köpa halstabletter. Emanuel är lite sjuk :S Inte bra alls, hoppas de bara är en kortvarig förkylning som snart är borta igen.
Vi träffade också på Bente ett tag. Men sedan hörde Magda av sig och jag började dra mig till bussen.

Mer har jag inte gjort.
Borde verkligen plugga men jag orkar inte. Jag känner ingen pepp på de alls.
Vill bara skita i allt och hoppa av.

Min körskolelärare ringde för ett tag sen.
Jag har ju inte varit där på ett tag så han frågade vart jag tagit vägen.
Han berättade också om att man kunde boka lektioner på hemsidan nu så han berättade lite om hur jag skulle göra. Jag fick lite dåligt samvete så jag har bokat tre nya lektioner :P

 Haha ja sådär stod de om mig på körskolans hemsida xD
Så vem har jag sögt som kk och när kommer de ta slut? xD
(Ni som inte fattar så var de där en skämt.)



De är jag som ska få skriva en massa gulliga saker om dig.
De är jag som ska veta allt
Jag ska höra allt först
Jag klarar inte av att inte finnas i ditt mer
Är så himla nervös varje gång jag går på stan
Vill verkligen inte träffa på dig
Vad ska jag göra? Hälsa?
Kommer du hälsa eller bara gå föbi mig?
Vilket som så klarar jag inte av de
Du var ju fan mitt allt!
Jag har försökt att glömma, jag behöver glömma
Jag är ju glad igen.
Men direkt du smyger dig in i mina tankar blir jag så ledsen
att jag bara gråter utan nått stopp.
Jag är ju lycklig nu
Jag har fått ge bort mitt hjärta till någon som tar hand om de
Till någon som bryr sig
JAG ÄR LYCKLIG NU
snälla kan du inte försvinna som du en gång gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0