ja du

Har inte riktigt haft tid eller orken till att skriva här.

I morse när jag vaknade var de -1,3 grader ute :S Inte mysigt alls!!
Mamma körde mig till bussen xD Hon skulle ändå åt de hållet så, jag brukar inte vara sååå lat.
Väl på skolan nästan somnade jag i soffan. Inte bra Elin. Men höll mig vaken och gick på mentorstiden.
Hade religion efter de, hatar de.

Lunch, typ tacos, typ gött.
Nina for hem och jag fortsatte med lektioner.
Hade handels resten av dagen och de var inte trevligt. Vi skulle sitta vid datorn och göra 8 uppgifter och lämna in. 8 uppgifter låter inte så mycket men jag och Sandra satt ändå kvar 10-20 min efter att lektionen slutat.

Gick sedan hem till Emanuel.
Var där ett tag. Känns som evigheter sen.

Men jag var tvungen att fara hem där vid tio i fem.
Har varit uppe hos farmor ett tag, varit med Nina och sätt film. Sen har Nina farit hem och jag sitter nu här i sängen och funderar på att gå å lägga mig.

På lördag så ska jag typ fara på ett kalas. Min kusin Isak fyller år!
Måste försöka komma ihåg att ta med mig kameran.
Bör gå på stan i morgon och se om jag hittar nått roligt åt honom i present. Jag har ju inte så mycke pengar men jag ska se vad jag hittar :)

Emanuel kommer hit på lördag och ska äta middag med oss.
Längtar!!
Ska också permanenta mig i helgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0