Huvudvärk

Sitter nu här på skolan i en datasal.
Vi ska börja engelskan om några minuter.
På svenskan som vi nyss avslutade fick jag jätte ont i huvudet :S
De kommer nog hålla i sig ett bra tag. Och att sitta vid en dator när man har ont i huvudet är inte precis de bästa. Men de kanske fixar sig.

Jag slutar 1540 för dagen. Nina ska då möta mig vid skolan och sedan tar vi en promenad hem till henne här på a-torp. Jag ska äta middag där.
Vi ska sedan promenera eller åka bil in till stan och ha poker kväll. De kanske bara blir Emanuel, Jag och Nina. Johan bara kanske skulle komma. Vi får se.
Längtar tills vi ska spela, de var så länge sen och jag vill se Nina nolla sig själv ;)

Ha en bra dag.
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0