Helg

Igår hade jag en helt perfekt kväll.
Träffade Emanuel och hade de jätte mysigt! Känns som de var evigheter sedan vi träffades så de var jätte skönt att träffas igen. Sen lite senare under kvällen komme Nina dit och vi såg film. Bra film, bra sällskap. Sasse tittade också förbi och pratade ett tag.

Efter filmen så la jag mig i soffan, använde Ninas rumpa som kudden, mjukt och skönt. Fick också fotmassage xD
Jag var i himlen ett tag kan jag lova er ;)

Just nu sitter jag i nattlinne i soffan och tittar på idol.
Haha ja de är väll sådär, inte så bra men de går att titta på.

De kanske blir så att jag far hem till Nina ikväll och håller henne sällskap.
Tar jag mig till stan så blir de av ;)

De blir att sova hos mamma minst en kväll till. De är inte färdigmålat i lillkåken än så. Jag vill inte sova där när de inte är färdigmålat så att allt luktar målafärg.
Då väntar jag hellre en dag å flyttar in dit sen igen.
Men de blir nog bra.

Jag har ju målat klart min vägg. De gjorde jag å Nina igår. De är så skönt att Nina har hjälpt mig. De är så tråkigt att göra sånt själv. Vi städade bort vid min vägg också så jag har kvar att damsuga lite. De behövs utan tvekan. Måste också nu montera ihop mitt nya bord och min stol. Mitt skrivbord är ju borta nu så ;)

Haft en bra helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0