Grattis Lisa!!

Hej de var ett tag sen.
Har inte direkt haft orken till att skriva. Eller kanske inte ork utan jag har inte haft lusten till att skriva. De har som inte hänt någonting att skriva om heller.
Eller ja saker har hänt men jag vet inte.
Är glad att allt har löst sig nu med Nina. Älskar verkligen henne.

Idag var vi i Umeå med skolan.
Handelns dag.
De var sådär. De bästa var Thomas Järvheden som körde en liten show.
De gillades mycke.

Nu sitter jag och pluggar lite. Har prov  i morgon och är lite orolig att jag inte kommer att klara de. Men jag ska göra mitt bästa.
Jag har sovmorgon i morgon!!!
Jätte skönt.
Sen blir de att sova över hos Emanuel i morgon också! De var år och dagar sedan. Saknar de ganska så mycke.

Senare ikväll ska jag fara till mamma och se greys med henne och Nina.
De blir najs.

Men nu ska jag fortsätta plugga.

En till sak är ju att Lisa Nilsson blir 18 idag!!
Grattis gumman!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0