Fest i kväll igen :D

Haha jag vet inte hur jag ska klara av de men :P
Känner mig ganska så slö idag efter igår. Men jag hade de jätte bra igår!!
Förfest hos Lisa. Magda, Lina, Mia, Sandra, Wille, Jag å cajsa var där + Lisa ju :P
Hade de trevligt sedan tog vi bussen till stan. Träffade gammla klasskompisar när vi väntade på bussen. Pratade med dem ett tag.

Väl på krogen var de inte så mycke filk. Men en cowboy som kunde lära oss att rida om vi ville ;)
Haha xD
Ja sen en idiot. Men han räknas bort för han var så blääig.
Men jag hade roligt.

Nu ska jag fara till Lisa och äta sedan ut till hennes stuga för att börja feeeeeeeeeeeeeesssssstaaaaaaaaa!!!!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0