Sovmorgon är så skönt!

Sov ganska så länge idag. De kändes helt okeej. Har lite ont i ryggen vilket jag kan få när jag legat för länge. Sitter och väntar på Nina i onödan. Hon stannar i stan så jag får fara dit sen. Har ju körlektion tio över fyra till tio över fem. Vi ska äta middag sen tillsammans. Saknar henne jätte mycke.
Lisa kommer hem från skolan vid ett tror jag hon sa. Måste kolla när jag ska ta bussen upp till stan så jag hinner träffa henne. Tror till och med att jag ska fara till mamma och hämta min väska jag hedde sönder för ett bra tag sen och lämna in den på sadelmakeriet och se om de kan laga den åt mig. Vilket jag hoppas att de kan. Älskar den väskan ju!!

Nu funderar jag på om jag ska gå in i stor huset och duscha och äta lite frukost. Känner mig ganska så hungrig. Men vi ser hur jag gör. Blev bara så less, orkar inte stiga upp ur sängen än. Men jag tror att jag måste!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0