Smärta smärta smärta

Hade körlektion idag.
Var lite nervös eftersom att jag inte har kört på sånt här vägunderlag förr. Men de gick jätte bra. Var inte halkigt alls. De var en tjej som åkte med oss. Hon ska tydligen bli körskolelärare hon me.
Efter de försökte jag ringa till Nina som en galning, tror de blev 8 gånger eller nå sånt, mins inte riktigt. Men hon svarade aldrig. Hon är jätte duktig på att lämna telefonen i jackan med ljudlöst på.
Menmen...

Träffade lite folk på stan sedan gick jag till bussen.
Lästa i min bok hela vägen hem. Känns så skönt.
Ikväll blir de till att träffa Lisa ett tag. Känns bra, har saknat henne. Nina ska också komma till hamn idag. Så jag ska vara med henne också. Henne var de också ett tag sen jag träffade.

Har ont i ena axeln :(

  PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0