Skolan

Ja sitter nu på skolan, har min näst sista lektion.
Blev jätte nervös och känner en konstig känsla i magen. Känns inte alls så bra.

Efter skolan så ska jag fara till körskolan. Blir att köra en timme sen hem.
Om ingen vill träffas på stan och göra nått, vilket jag tvivlar på att någon vill.

Vad jag ska göra ikväll vet jag inte riktigt.
Känns så tråkigt att alla saker jag vill göra inte går att göra.

Igår hos Nina var de trevligt.
Nog för att vi hade problem att sova. Jag somnade först. Nina somnade typ aldrig. Hon var vaken till klockan fem på morgonen och vi skulle upp kvart i nio. Men vi klarade att stiga upp.
Nina stannade inte på skolan och åt lunch. Hon ville hem och sova, vilket jag kan förstå.

  PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0