Projektet

Sitter och funderar på hur jag ska göra med projektet. Har ju inte riktigt börjat än. Lite jobbigt ska ni veta.
Behöver igentligen våran loggbok från uf tiden men min lärare är inte säker på om hon har den kvar. Måste kolla med henne sen. Får gå dit efter vi slutat. Vilket nog blir bra.

Har haft min första lektion.
Den kändes jätte lång för att vi han med så mycke. Mer än vad vi brukar göra.
Men nu är de projektet och sedan lunch. Härliga tider.
Hade ju glömt min telefon hemma igår och min kortlek, men nu är båda sakerna me!!
Kortleken är bra att ha idag eftersom att vi har en jätte lång lunchrast som vi brukar spela på.
Igår tror jag de var 4 stycken eller nå sånt som frågade vart kortleken var xD



  PussKram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga oftare

2009-11-25 @ 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0