Plugga inför prov...

Har prov i morgon i religion. Känner inte peppen alls på de. Jag kan inte lära mig nått som jag inte tror på.
Men vi får se hur de går.

Var en ganska så lugn dag i dag på skolan.
Första lektionen fick vi se film, mamma mia. Har sett den förr men tycker den är bra.
Efter de blev de lunch och kort spel.
     
Sandra vann... Men inte med mycke!!!

Resten av dagen blev en massa flum.
Jobbade inte bra kan jag säga er. Skäms!
Förlåt Sandra!!

Hittade några dåliga bilder på hur min vägg hos pappa blev när jag och Nina målat klar den.
     
(Stjärnorna är mer gula i verkligheten.)

Nej nu ska jag plugga innan desperet börjar!

  PussKram

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha min ögon ser ju bra ut hahahaha =P

2009-11-10 @ 22:08:17
URL: http://curlingtoki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0