Hejhej

Sitter på skolan nu.

Är ganska så less på religionen.
Frågade idag närman fick göra ett omprov på provet vi hade igår. Fick då som svar att vi ska få någon uppgift i slutet på kursen. Då har man ju redan glömt bort vad de var de här handlade om :S
Nu har vi lämnat judendomen och börjat på kristendomen.
Vi får välja att offra en söndag och gå på en gudstjänst eller få enhemtenta som var stoooor som fan!!!!!
Jag vill verkligen inte göra nått av de där. Jag är less på allt som har med religion att göra och jag börja tycka mindre och mindra bra om min lärare.

Idag så ska jag skynda mig hem för att hinna ta emot min syster. Hon åker ju taxi hem från skolan och mamma hoppade in och tog ett pass som inte var hennes på jobbet. Så jag ska vara "barnvakt" ett tag.
Blir nog bra.
Ska försöka läsa ut min bok idag också så jag kan börja läsa den andra.
Nina kommer ju till hamn idag också. Hon ska vara hos sin mamma ett tag nu. Känns bra!!!

  PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0